E-ticaret modelinde başarılı olmak için izlemeniz gereken 5 adımı biliyor musunuz?

Çapraz Satış Kullanın: Kullanıcılarınıza, sepetine eklediği ürünleri tamamlayıcı başka ürünler önerin. Yapılan araştırmalar bu yöntemin satış hacmini arttırdığını ispatlıyor.

Sosyal Medyayı Aktif Kullanın: Satış davranışlarını etkileyen en önemli faktörlerden birinin ürün görselleri olduğunu biliyor muydunuz? Markanızın Instagram hesabını yaratıcı ürün fotoğraflarıyla bir katalog olarak kullanabilirsiniz. Özellikle lifesyle içeriklerle birleştirildiğinde geri dönüşler çok daha fazla artıyor.

Yeniden Pazarlamayı Stratejinize Dahil Edin: Müşterileriniz satın alma yolcuğunun hangi noktasında sizi bırakıyor? Yapılan araştırmalar en çok çıkışın sepette olduğunu gösteriyor. Yeniden pazarlamayı kullanarak sepeti terk eden müşterilerinize tekrar ulaşabilir, özel faydalar sağlayarak onları geri kazanabilirsiniz.

Mobil Performansınıza Önem Verin: Mobil e-ticaretin günümüzdeki payı %44 seviyelerine ulaştı. Müşteriler ürün araştırması için mobil cihazlarını kullanırken, satın alma işlemini desktop üzerinden yapıyor. E-ticaret sitenizin mobil arayüzünü geliştirmeniz de satışlarınıza kesinlikle katkı sağlayacaktır.

Müşteri Yorumları Almaya Özen Gösterin: Kullanıcıların satın alma davranışlarını etkileyen bir diğer önemli faktör satın almak istedikleri ürünler ile ilgili okudukları yorumlardır. Sipariş gönderdiğinizde küçük bir not bırakmak, farklı hediyelerle veya çekilişlerle yorum yapmayı teşvik etmek şaşırtıcı şekilde satışlarınızı arttırabilir.

API –>