Müşteri Temsilcisi Aranıyor!

Müşteri Temsilcisi Aranıyor!

En az 2 yıl ajans tecrübesine sahip,Yüz yüze ve yazılı iletişimi güçlü,Markanın isteklerini anlayıp kreatif ekibe aktarabilen,Planlama, iletişim ve iş takibi becerilerine sahip Müşteri Temsilcisi sen misin?📱 CV’ni iletisim@enricher.com.tr adresine...

E-Ticarette başarı için 5 ipucu

E-Ticarette başarı için 5 ipucu

E-ticaret modelinde başarılı olmak için izlemeniz gereken 5 adımı biliyor musunuz? Sosyal Medyayı Aktif Kullanın: Satış davranışlarını etkileyen en önemli faktörlerden birinin ürün görselleri olduğunu biliyor muydunuz? Markanızın Instagram hesabını yaratıcı ürün...

E-Ticarette başarı için 5 ipucu

E-Ticarette başarı için 5 ipucu

E-ticaret modelinde başarılı olmak için izlemeniz gereken 5 adımı biliyor musunuz? Çapraz Satış Kullanın: Kullanıcılarınıza, sepetine eklediği ürünleri tamamlayıcı başka ürünler önerin. Yapılan araştırmalar bu yöntemin satış hacmini arttırdığını ispatlıyor. Sosyal...

Yeni Yıla Yeni İmajımız İle Merhaba!

Yeni Yıla Yeni İmajımız İle Merhaba!

Enricher yeni imajı ve büyüyen ekibiyle yeni yıla hazır. Artık kapsama alanımız her zamankinden daha geniş. 2018'in sağlık, bolluk ve bereket getirmesi dileğiyle, yeni yılınızı kutlarız.Enricher is so excited for a brand new year with its new face and bigger team. Now...

Sesimizi duyan var mı?

Y jenerasyonu 2018 yılı itibariyle ortalama 33 yaşına giriyor. Türkiye’nin yaş ortalaması tam da “Y”nin yaşlarında Bu yıl, kariyerlerinde kıdemli seviyelere ulaşan Y jenerasyonu, artık eskisinden daha fazla söz sahibi. Dolayısıyla; gelin artık şu sese...

Birlikte Düşünelim

Modern iş dünyasında kurallar değişiyor. Güçlü markalar, yaratıcı iş planları geliştirebilmek için iyi iletişim odaklı ve uyumlu ekipler ile çalışmanın öneminin farkında. Düşüncelerini doğru ifade edebilen, Birbirini tamamlayan,...

Marka Hedefine Erişmek

1- Marka’nın Karakterini Oluştur Yeni bir marka oluşturmak; sadece bir ürüne, projeye veya şirkete isim vermek değildir. Markalaşmak; oluşuma, isimle birlikte bir kimlik kazandırmaktır. Marka kimliği, markanın ‘ne’ olduğu, ‘ne yapmak istediği’, ‘nasıl davrandığı’,...

Patronsuzlaşma ve Sürdürülebilirlik

Kurumsallaşma; personelin ve patronun kişisel yönlendirmelerinin etkisinin azalması, kurumun ‘oluşturulmuş’ kültürünün, bireylere bağımlı kalmadan, sadece ilgili sorumluluk ve ünvanlar ile kendi kendini sürdürebilir hale gelmesidir. Basitçe: ‘Patron yokken de işlerin...

API –>